Biztos láttátok már a Deák téri metróállomáson, hogy a megszokott könyv, színház, cipő és egyéb plakátok helyett Rúzsa Magdi, a Kiscsillag, a Hiperkarma, az Irie Maffia, a Wellhello és a Punnany Massif frontemberei néznek vissza rátok és hirdetik a Budapest Parkot. Hogy miért?
A Deák téri metróállomáson, valamint Budapest forgalmasabb útjain majd’ kétszáz plakáton, illetve citylighton, továbbá nyomtatott és online hirdetéseken jelentkezik Európa legnagyobb szabadtéri szórakozóhelye, a Budapest Park image-kampánya. Április elsejétől a hazai könnyűzenei szcéna több jeles képviselője egy-egy dalidézettel köszönti a főváros forgalmasabb csomópontjain az arra járó közönséget.
Az volt a célunk, hogy pozitív üzeneteinkkel jobb kedvre derítsük a reggel munkába utazó embereket – meséli Kelemen Zsófia, a Park marketingvezetője. A plakátsorozaton Rúzsa Magdi, Lovasi András, Sena az Irie Maffiából, Máté és Wolfie a Punannyból, Bérczesi Robi a Hiperkarmából, valamit Fluor és Diaz a Wellhelloból egy-egy dalrészlettel köszönti az közönséget. Nagyon büszkék vagyunk, hogy ezek a művészek arcukat adják és idézeteikkel népszerűsítik a Parkot, azon túl, hogy mindegyikük – sok más magyar sztárral egyetemben – fel is lép nálunk idén nyáron. – mondta a marketingvezető.
Immár negyedik évadját kezdi április 23-án a Budapest Park, ami ezúttal is, mint egy „multikulti nagyfesztivál” a műfajok változatosságát ígéri, mint egy „multikulti nagyfesztivál”– öt hónapon át. Jelen lesz a honi zenei élet krémje, gazdagon tarkítva nemzetközi sztárokkal – öt hónapon át. A részletes programot megtaláljátok a Park honlapján, Facebook oldalán, és természetesen mi is jelentkezünk friss infókkal.