Új korszak kezdődik Funzine a Meex együttműködésével, egy hiánypótló magazin létrehozásával. A Funzine nyolc éve meghatározó médiapiaci szerepét kívánja erősíteni az új magazin bevezetésével, amely a Sziget Szervezőiroda érdekeltségébe tartozó Meex együttműködésében jött létre.
Az első, bemutatkozó lapszámban kiemelten fontos helyet kapnak a fesztiválok. A paletta széles: a legfontosabb hazai fesztiválok mellett, mint a Sziget, a Balaton Sound vagy a VOLT, ott vannak a nemzetközi porond szereplői is.
A kiadvány stratégiai partnerei között megtalálhatók az ország legfontosabb felsőoktatási intézményei. A hallgatók aktív bevonása a tartalom előállításába a garancia arra, hogy első kézből származó, a célközönséget valóban foglalkoztató témákról olvashatnak majd.
A jól megtervezett, kifejezetten a célközönségre koncentráló, országos terjesztés biztosítja, hogy eljusson mindenkihez, aki számít. Közvetlen megjelenési lehetőséget kapott a kiadvány a partneregyetemeken és főiskolákon, valamint a legmeghatározóbb, a hallgatók által leginkább látogatott szórakozó- és vendéglátóhelyeken.
Az évekre visszanyúló szoros együttműködésnek köszönhetően, a FUNIVERSITY ugyanúgy megtalálható lesz egész nyáron a kiemelt fesztiválokon, mint a FUNZINE speciális különszámai, például a VOLT vagy a Balaton Sound különszám.