A nézőtér elsötétült, odalent pedig felfénylett egy hatalmas iPad-re emlékeztető felület, a színpad. Az ausztrál táncosnő szenvedélyes mozdulatokba kezdett, alatta pedig neoncső módjára izzó fénycsíkok jelentek meg, hogy újra és újra megrajzolják testének körvonalait.
Az ausztrál Chunky Move kortárs tánccsoport Gideon Obarzanek vezetésével igazi kísérleti laborként funkcionál Melbourne-ben. Az információs társadalom művelt, mégis kiégett embereit foglalkoztató témákat visznek színpadra, és ehhez a számítógépes technika legvadabb újításai szolgáltatják a díszletet.
A Glow című produkció attól különleges, hogy a táncosnő mozdulatait számítógép által vezérelt sejtelmes fénycsíkok és alakzatok kísérik, amelyek interaktív módon reagálnak a művész mozdulataira. A táncosnő alatt látható digitális sávok és fények nincsenek előre megtervezve, azokat egy mozgásérzékelő szoftver állítja elő. Folyton változnak, mint egy megelevenedő díszlet, állandóan alkalmazkodva a benne mozgó emberi lényhez. A művészre a performansz alatt szintén hat a futurisztikus megvilágítás, ő pedig reagál rá. Ezáltal nincs két egyforma előadás, az élmény, amit kapunk, a szemünk láttára születik meg a helyszínen újra meg újra, mindig más formában.
Nem csak a színpadi látvány miatt érte meg elmenni. A darab egyetlen szereplőjének tánctudása tökéletes, a téma pedig mindannyiunkat érint: hogyan változik át a lélek percről percre a modern technológia uralta világban. A művész teste mesélt nekünk félelemről, menekülésről, küzdelemről, bukásról, őrületről, halálról, beteljesülésről, megnyugvásról. Érzések, amelyeket mindannyian átélünk. Folyamatosan átalakulunk, hogy megfeleljünk az állandóan változó, információs társadalom kihívásainak. A számítógépek egyre okosabbak. Nem csak mi érezzük őket, hanem ők is bennünket. Nem csak mi reflektálunk rájuk, hanem ők is ránk. Megváltoztatjuk őket, és ők is megváltoztatnak bennünket.