Az Auchan és a Sziget együttműködése hosszú ideje váratott magára, de az óbudai áruház közelsége és a vásárlók igényei évről évre közelebb hozták a két felet. A most megkötött együttműködés keretében mind a 19 Auchan áruházban lehet jegyet venni a fesztiválra, augusztus 17-ig. Emellett az Auchan óbudai áruházában is tájékoztatják majd a lakosságot a rendezvénnyel kapcsolatos tudnivalókról annak érdekében, hogy a lehető legkevésbé zavarja a buli a helyieket és a vásárlóközönséget.
Évtizedes múltra tekint vissza, hogy az Auchan óbudai áruháza és a Sziget között – a fesztivál hetében – a látogatók ingáznak. Már az óbudai lakosok is megszokták, hogy egy hétig a fesztiválozóké lesz az áruház és környéke. Az elmúlt években az Auchan termékkínálatát és készletét, a takarításokat és a biztonsági intézkedéseket is az egy hétre megváltozott vásárlókörhöz igazította, és felkészülten várja a bulizókat mindig, hogy a sátrak, hálózsákok és egyéb kiegészítőtermékek beszerzését kényelmesen és kedvező áron meg tudják oldani.
„A kezdetek óta igyekszünk megragadni minden alkalmat és kihasználni minden fórumot, hogy a környék lakosságát megfelelően tájékoztassuk a Szigettel kapcsolatban. A mostani megállapodással egy olyan fontos partner segíti munkánkat, amely a kerület jelentős hányadát éri el hatékonyan. Az Auchan segítsége révén pedig végre megvalósul az a régi vágyunk is, hogy kedvezményes részletfizetési konstrukcióval vehessenek jegyet a látogatóink” – mondta Vető Viktória, a Sziget sajtófőnöke.
Az idei évben először kötött megállapodást az Auchan Magyarország és a Sziget Szervezőiroda, amelynek keretében a fesztiválra az áruházlánc vevőszolgálatain is lehet mostantól jegyet váltani. Az Auchan-kártyának köszönhetően akár részletre, akár hitelre is megvásárolhatóak a jegyek, országosan, mind a 19 áruházban. Az áruházlánc emellett a lakosság tájékoztatásában is szerepet vállalt: az óbudai áruházban – heteken keresztül a Szigetet megelőzően – fontos és hasznos információkat juttat el a Sziget Szervezőiroda a lakosság számára, naponta több ezer érintett lakost elérve ezzel.
„Mindannyiunk számára fontos volt ez az együttműködés, hiszen mind a lakosság tájékoztatása, mind a jegyekhez való országos hozzáférés érdeke a vásárlóinknak, ezért különösen nagy öröm számunkra, hogy idén – sok év után először – egymást segítve várjuk a Szigetet. Ez a hét az áruház életében is a buliról, a fesztiválról szól, mind a szolgáltatásainkkal, mind a termékkínálatunkkal felkészültünk a fesztiválozók érkezésére az áruházban és környezetében” – mondta el Gál Judit, az Auchan kommunikációs menedzsere.