Túra és tetoválás - Socfest

Túra és tetoválás

Olvasási idő: 3 perc

December 3-án két jeles eseményen is részt vettünk. Napirendi első pontunk az idei Cartographia Kupa zárótúrája, a Bodajk-Gaja-völgyi Mikulás túra volt, este pedig az V. Tetoválók Éjszakáján múlattuk az időnket.

Bodajk-Gaja-völgyi Mikulás túra

coa_hungary_town_bodajk-svgReggel Fejér megyében indítottunk a Bodajk-Gaja-völgyi Mikulás 25 km-es távjával. Szikrázó napsütéses, hideg szeles, szép időt fogtunk ki. A túra a bodajki moziból indult, felsétáltunk a Kálvária dombra, ahonnan bőszen beláttuk Bodajkot és a Vértes dombjait. Utunk a nemrégiben épült Károly kilátóhoz vezetett, majd az Alba Regia forráshoz. Fehérvárcsurgóra érve a víztározó mentén áthaladtunk a Csurgói Kastély parkján, majd a víztározót megkerülve elértük a Gaja-szurdokot.

A Pisztrángos tónál találkoztunk a Mikulással, felmásztunk a Bársony István emlékházhoz. Egy kellemetlenebb emelkedőn elértük a vaskeresztet, mely az 1870-es években Gróf Károlyi Imre kedvelt kilátó helye volt. Nem meglepő, hiszen csodás panoráma nyílik innen, akár Székesfehérvárig is ellátni. Kisebb pihenő után folytattuk barangolásunkat a mesés szurdokban, Varjúvártól némi sziklamászás, gerincmenet, a Bodajki sípálya mellett leereszkedtünk és máris a célban találtuk magunkat. Kellemes, szép túra, merem ajánlani – ezzel lezárult az idei Cartographia Kupa rendezvénysorozat.cam04186

Tetoválók éjszakája

Neki iramodtunk Pestnek, de cseppet megcsúsztunk időben, így a tetoválás sorsolásról sajnos lemaradtunk. Cserébe alaposan megnéztük, hogy milyen mintákat, kire, hova varrnak fel a művészek. Félig-meddig elkaptuk a Subscribe RATM produkcióját, a Fish! koncertjét pedig végig tomboltuk. Baromi jó hangulatot csináltak a srácok, nagyon király koncert volt. Nekem kifejezetten tetszett, hogy a dalok közti átvezetés néha 1-1 old school klasszikus rock and roll szám volt (pl. Iron Maiden, Metallica). Szívesen elmegyek még egy-pár, akár sok fellépésükre is, engem meggyőztek.

Vissza kanyarodva a mintákra, idén is sok jó tervet láttam és gyönyörű munkákat. A tavalyi Tetoválók Éjszakáján szerencsét hoztam egy barátomnak és nyert egy tetoválást, idén a barátnőm egy piercinget, mindenkinek szerencsét hozok, csak magamnak nem. Legalább édesanyám lelki békéje megmarad még egy kis ideig, hogy a lökött lánya nem állít haza egy újabb tetoválással. De azért az abszolút kedvenceimet muszáj megemlítenem:junior_tyutyu2016

Izgalmas és élménydús napunk volt, de főleg hosszú. Az est zárásaként bevettük magunkat a rock diszkóba, ahol DJ Ozsee pörgette az elmúlt évek/évtizedek legjobb slágereit. Még most is hallom, ahogy egyszerre duruzsolnak a tetováló gépek, a tű csak szántja a bőrt és fröccsen a tinta, hogy egy új “festménnyel” gazdagodjon az áldozat. Szeretem ezt a közeget, bármilyen bőrdíszműves eseményre mentem, sose volt rossz, ahogy most se. Találkozzunk jövőre is!dsc_8049

A Tetoválók Éjszakájáról készült fényképeinket ezen a linken tudjátok megnézni.