Sárvári Bogárkodás - Socfest

Sárvári Bogárkodás

Olvasási idő: 2 perc

Múlt héten tartották a IV. Nemzetközi Bogártalálkozót Sárvárott a Bogarasok Baráti Köre jóvoltából, ahová mi is kilátogattunk. Izgalmas programokon vehettünk részt, bemutatók és természetesen rengeteg szép Volkswagen fogadott minket.

pannonia_ringJúnius 19-én, délután érkeztünk meg a sárvári Vadkert Major kempingbe, ahol már javában ment a terület elfoglalása autókkal, sátrakkal, lakókocsikkal meg minden féle kempingezős kellékkel. Körbesétáltunk, szereztünk egy jó hambit, meg egy kávét Noxi-nál, kis pihenés után már fél hatot ütött az óra – megindultunk a Pannónia Ring-re. Őszintén bevallom, még sosem utaztam VW Bogárban, de hát az mekkora feeling…ezúton is köszönöm Tomi barátunknak a lehetőséget, bele szerettem az autójába. Mentünk egy kört a ringen, felsorakoztattuk a verdákat, kis szemle, beszélgetés, egy jó vacsora, majd vissza a kempinghez. Este 9-től éjszakai fürdőzés volt Marót Vikivel a Sárvári Gyógy- és Wellnessfürdőbe, de a hideg időjárás miatt kihagytuk.

bogar_nyertesSzombaton sok program várt minket. Meghallgattuk a sárvári polgármester nyitóbeszédét, megcsodáltuk a nyeremény autót, részt vettünk az autós felvonuláson a belvárosban, majd visszamentünk a kempingbe. A Sárvári Hagyományőrző és Íjász Egyesület jóvoltából lehetőségem volt kipróbálni, milyen íjjal lőni. Megnéztük az ügyességi versenyt, amelyben megmérettettek a versenyzők, hogy mennyi idő alatt tudjá lecserélni egy Bogár bal hátsó kerekét. A jótékonysági célból felajánlott Bogárba hirtelen ötlettől vezérelve belepréselődtünk 14-en lányok, plusz a sofőr. A sztori onnan ered, hogy egy külföldi műsorban kipróbálták, hány hölgy fér be egy VW Bogárba, gondoltuk kipróbáljuk mi is. Az erről készült videót ezen a linken tekinthetitek meg. Megnéztük a Celldömölki ARRC táncbemutatóját, majd következett a tombola. Rengeteg jegyet vásároltunk, de sajnos semmit sem nyertünk – sebaj, majd jövőre! A fődíjat egy felvidéki úr nyerte, aki annyira boldog volt, hogy percekig el sem jutott a tudatáig, hogy hazaviheti a Bogarat.

jotekonysagi_bogarKicsit szusszantunk, és a 20:00-kor kezdődő Vida Rock Band koncertre stílusosan – nem, nem a bogárral – a városnéző kisvasúttal érkeztünk. A koncert után kibaktattunk a Csónakázó-tóhoz, ahol Szentiván-éji mulatságot tartottak. Maga a tórendszer a termálfürdőhöz közel található, 9 hektárnyi vízfelületű, négy részből áll, öt híd és öt sziget teszi hangulatossá. A szigeten vízimadarak költekeznek, horgászási, csónakázási, télen korcsolyázási lehetőség várja az idelátogató vendégeket. Megnéztük a csónakázók fáklyás felvonulását, a tűzijátékot és a máglyagyújtást tüzes íjjal, majd ideiglenes otthonunkhoz egy Citroën Berlingo csomagtartójában jutottunk el.

Vasárnap intettünk búcsút a bogaraknak és Sárvárnak. A szombati napot maximálisan kihasználtuk, én nagyon jól éreztem magam. Köszönjük a Bogarasok Baráti Körének a szervezést, a sok élményt, mókát, kacagást, és remélem jövőre is találkozunk!