Bérczesi Róbert idén tölti be a 40. életévét, ennek örömére nagy csinnadrattával készül a Hiperkarma szeptember 16-án a Budapest Parkban, előttük pedig a kéttagú Bermuda adja a ritmust.
Bérczesi Róbert idén tölti be a 40. életévét, ennek örömére nagy csinnadrattával készül a Hiperkarma szeptember 16-án a Budapest Parkban, előttük pedig a kéttagú Bermuda adja a ritmust.
Mellébeszélés nélkül a rock’n’roll igazi pokláról és mennyországáról – David Fricke, Rolling Stone magazin.
Elcseszett, soha felnőni nem akaró, Pán Péter-generációs fiatalokról szól a Komod Színház deGeneráció című darabja a Karinthyban. Skype-on szakítanak, vállalkozónak álcázzák magukat, hogy munkát kerüljenek, neten randiznak és kényszeres evésbe, ivásba, drogozásba menekülnek. De mi elől? Ha magadra ismersz, ne olvass tovább – még a végén elkezdesz dolgokért felelősséget vállalni!
A nyugalom megzavarása végett már az elején közlöm: kemény drogok/dolgok ezek, de a végkövetkeztetés ugyanaz: sosem nem lesz végük, és bárkit, bármikor elérnek. Pintér Béla előadásán jártunk.
A KoMoD Éjszakai Színház PszichoAn(n)alízis című darabja Kosztolányi Édes Anna című regényének modern korba helyezett, színpadra álmodott átirata, némi freudi analízissel megspékelve.
A Függésben című ifjúsági előadás a K.V. Társulattal, Czukor Balázs rendezésében készült. A darab egy 12 lépéses programon alapuló, szenvedélybetegeknek létrehozott terápián játszódik.
A cannes-i filmfesztiválon a Legjobb Rendező díját elnyerő Heli című, feszültségekkel teli drámában elképesztő jelenetekkel és káprázatos operatőri munkával találkozhatunk.
Oravecz Nóra több, mint 63 000 követőt számláló blogján naponta közzétesz egy öt perc alatt összedobott spirituális témájú idézetet pozitív gondolkodás témában, majd berak hozzá egy csajos képet a Pinterestről.
Svédországban járunk 1976-ban, a női egyenjogúság, a szexuális forradalom és az atomháború idején. Olof Palme, a szociáldemokrata párt vezetőjeként éppen megválasztásáért kampányol. Irist eközben saját anyja beadja egy intézetbe.
Irvine Welsh nem kímél senkit és semmit, teszi ezt úgy, hogy munkái sikeresek. Talán mert az emberek szeretik az antihősöket. A Mocsok című filmben egy ilyen díszpéldány szemszögéből láthatjuk az eseményeket, ami egyszerre okoz identitászavart és perverz élvezetet.